既知の問題(3.7.1)


過去バージョンの不具合についてのアーカイブです。

もし、再発していましたら不具合フォーラムにご報告お願いいたします。

Arbor3.7.1

ExistsGameObjectTransitionでInputTargetsを接続しないとNullReferenceExceptionが発生する。

  • 対応状況:3.7.2にて修正済み

暫定対処方法

  • Assets/Plugins/Arbor/BuiltInBehaviours/Scripts/Transition/ExistsGameObjectTransition.csを開く。
  • 173行目あたり(例外が発生している箇所)を以下の行を追加。
    if (inputTargets != null)
    {
    
  • 186行目あたりに以下の行を追加(上記if文のスコープを閉じる)。
    }
    

Privacy Preference Center

Your Privacy

This site uses cookies to display contents and advertisements tailored to users, provide social media functions, measure advertisement impressions and clicks. We also gather information on users' site usage status and provide them to social media, advertisement distribution and data analysis partners. Each partner may use this information in combination with other information that the user provided to each partner or other information gathered when the user used the service of each partner.

Analytics, Ads